
Zarządzanie skrzynką mailową oraz bieżąca komunikacja z klientami i najemcami
Rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz zapewnienie najwyższego standardu obsługi
Spersonalizowana komunikacja na każdym etapie trwania umowy najmu
Budowanie i utrzymywanie długoterminowych, pozytywnych relacji z klientami
Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy poprzez jakość świadczonych usług
Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Proaktywne podejście do klientów i umiejętność rozwiązywania problemów
Wysoka kultura osobista oraz empatyczne podejście do klienta
Pozytywne nastawienie oraz chęć do nauki i rozwoju zawodowego
Umiejętności techniczne
Umowa zlecenie | Umowa o pracę
Warszawa
Praca zdalna
Podstawowe wynagrodzenie
Premie za wyniki oraz osiągnięcie celu rocznego
Elastyczny
Tak
