Najczęściej zadawane pytania
Masz pytanie? My mamy odpowiedzi. Jeżeli nie znajdujesz tu tego, czego szukasz, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Proponujemy Państwu dwa warianty w ramach naszej usługi: - zarządzanie najmem (bez poszukiwania i weryfikacji najemców), w ramach którego w Państwa imieniu przejmujemy pełen kontakt z najemcami w zakresie rozliczania czynszu, rachunków za media i podatków, dokonujemy regularnych kontroli stanu mieszkania, interwencji w przypadku awarii, a na koniec także odbioru mieszkania i rozliczenia kaucji w ramach podpisanej umowy; - zarządzanie najmem wraz ze znalezieniem najemców, w ramach czego wykonujemy wszystkie powyższe czynności, a dodatkowo pomagamy znaleźć właściwych najemców, przygotowujemy mieszkanie w ramach home stagingu, negocjujemy cenę w imieniu klienta oraz gwarantujemy brak przestojów w najmie
Właściciel mieszkania płaci jedynie miesięczną prowizję za zarządzanie, w kwocie zależnej od zakresu usługi oraz liczby wynajmowanych mieszkań. Prowizja ta jest potrącana w momencie przekazywania czynszu od najemców na konto właściciela.
Oczywiście! Umowę możemy podpisać zdalnie, a spotkanie odbyć na zoomie w dowolnie pasującym Ci terminie. Klucze możesz nam przekazać przez znajomego lub wysłać kurierem.
Wysokość czynszu, który właściciel może otrzymać za wynajem mieszkania zależy od wielu czynników, ale główne z nich to: - lokalizacja mieszkania, - metraż/liczba pokoi, - standard wykończenia W ramach naszej działalności prowadzimy bazy danych aktualnych cen najmu, w związku z czym jesteśmy w stanie doradzić naszym klientom, czy cena po jakiej wynajęli swoje mieszkanie jest "rynkowa".
Tak, oczywiście. To właściciel podejmuje decyzję, komu zostanie wynajęte mieszkanie, w związku z czym zarówno na etapie poszukiwania najemców, jak i po podpisaniu umowy otrzymuje on dane osobowe i kontaktowe do najemców i może się też z nimi osobiście kontaktować.
Wynajmujemy oraz zarządzamy wynajmem zarówno mieszkań jak i domów, garaży czy nawet schowków lokatorskich.
Wychodzimy z założenia, że dużo lepiej jest zapobiegać niż leczyć, w związku z czym rekomendujemy naszym klientom zakup ubezpieczenia od przerwy w opłacaniu czynszu mieszkania oraz przerwy w wynajmie mieszkania, spowodowanej np. uszkodzeniem mieszkania, które uniemożliwia dalsze korzystanie z niego.
W sytuacjach awaryjnych, czyli na przykład wtedy, gdy zepsuje się lodówka lub najemcy zaleją sąsiadów, w pierwszej kolejności nasz przedstawiciel przyjeżdża do mieszkania sprawdzić, co się stało. Po zweryfikowaniu stanu aktualnego oraz potencjalnych przyczyn następuje kontakt z właścicielem celem przedstawienia sytuacji oraz dostępnych rozwiązań. Następnie, w zależności od decyzji właściciela, szkoda jest likwidowana na przykład poprzez wymianę urządzenia, wezwanie specjalisty lub zgłoszenie do ubezpieczyciela.